Nézzük át közösen a szakzsargont!- 3. rész

deichmann_blogbadge.jpg

 

Bokamagas Chelsea

Ő nem egy angol Hölgy, habár a lédik is biztosan szívesen felöltik őt, amikor téli időben van hivatalos megjelenésük. Ezek a cipők amellett, hogy kényelmesek, rugalmasak is. Hűvösebb időben tökéletes társaink lehetnek egy kihívásokkal teli hétköznapon.

Bár láttam már ezt a fazont szoknyával is felvéve, mégis azt mondom, ez inkább nadrágos cipő fazon. A vasalt, egyenes szabású szatén, vagy szövetnadrágokhoz tudom leginkább elképzelni. Tiltólistás a halásznadrág, a szoknya, a ruha, a leggings. Ez a tipikus nadrágos cipellő.

Kedvencem ő lenne. Az aszimetrikus megoldású csatja miatt tetszett meg. akár fekete, vagy bármilyen színű nadrággal el tudom képzelni, egy elegánsabb outfitben is. Amikor már hideg az elegáns stewardess cipőnk, akkor le lehet cserélni erre.

1_150_752.jpgZárójelben, ilyen nekem a stewardess cipő:

fekete_cipo.jpg

Visszakanyarodva eredeti témánkhoz, hadd mutassam be ezt a csokibarna gyönyörűséget. Nekem volt egyszer egy ilyen bokacsizmám, szó szerint rongyosra hordtam. Sarokmegoldása érdekessé teszi oldalról nézve, belseje puha, és meleg, épp annyira, amennyire az időjárás engedi :).

Egy indigókék egyenes szabású farmerrel, és a barna árnyalatait sem nélkülöző mintás felsővel, vagy egy oversize kardigánnal (alatta fehér topot képzelek el), szerintem több, mint like!1_110_786.jpg